کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین آلترناتیوهای اسکایپ و نرم افزارهای تماس تصویری

از زمانی که اسکایپ عرضه شده، تقریباً همه این برنامه را با عنوان نرم افزار تماس تصویری شناخته اند اما چند سالی می شود که این اپلیکیشن رقبای تازه ای پیدا کرده است. امروز در سافت گذر می خواهیم شما را با بهترین آلترناتیوهای اسکایپ آشنا کنیم.

اسکایپ واتس اپ فیسبوک تماس تصویری سیگنال

 

Discord
اپلیکیشن رایگان Discord بیشتر به درد تماس های گروهی می خورد و اکثر امکانات این برنامه مبتنی بر گروه هایی می باشند که در آن ساخته شده اند. در این نرم افزار، امکان سوئیچ شدن از یک سرور به سروری دیگر فراهم است. قابلیت های Discord از جمله تماس تصویری رایگان، آن را به یکی از بهترین آلترناتیوهای اسکایپ تبدیل کرده است.

 

Tox
اگرچه Tox را همه افراد نمی شناسند اما این برنامه هم امکانات فوق العاده ای دارد. در حال حاضر فقط تماس های تصویری یک نفر با یک نفر امکان پذیر است ولی به خاطر منبع باز بودن این نرم افزار، در سیستم عامل های اندروید، iOS و رایانه های دسکتاپی این امکان فراهم شده تا با ترکیب Tox با برخی نرم افزارها، چت تصویری گروهی صورت پذیرد. ضمناً، هیچ داده ای در این اپلیکیشن ذخیره نمی شود و پیام ها هم سرتاسری رمزگذاری شده اند.

 

Signal
Signal از نظر ظاهری شباهت زیادی به واتس اپ دارد بنابراین تمامی کاری که باید انجام دهید این است که سیگنال را دانلود کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید و برای چت ها رمز تعیین نمایید تا مخاطبانتان وارد شوند. پیام ها و تمام اطلاعات و تماس های ویدیویی رمزگذاری شده اند و در هیچ سروری ذخیره نمی شوند.

 

Hangouts
گوگل قبلاً گفته بود که می خواهد سرویس پیام رسان خود را کنار بگذارد ولی با توجه به اینکه Hangouts هنوز هم کار می کند، می توانیم آن را آلترناتیو مناسبی برای اسکایپ بدانیم. بر این اساس، اگر فقط جیمیل دارید می توانید از این برنامه هم استفاده کنید و به راحتی به مخاطبانتان دسترسی داشته باشید و از کیفیت بالای تماس های تصویری لذت ببرید.

 

Wire
نرم افزار آلمانی Wire یک برنامه اشتراکی است بنابراین می توانیم از آن برای ملاقات کاری خود استفاده و ویدیو کنفرانس برگزار کنیم و نمایشگر سایر اعضا را ببینیم و برای دیگران فایل بفرستیم. البته پس از 30 روز، برخی از قابلیت های این نرم افزار محدود خواهند شد.

 

Jami
برنامه Jami ساخته شده توسط برنامه نویسان سوئیسی است که هم مبتنی بر وب می باشد و هم منبع باز. به علاوه، به خاطر پشتیبانی از تماس های SIP، امکان همگام سازی آن با خط تلفن نیز وجود دارد. در Jami، شما می توانید به عنوان یک کاربر ناشناس وارد شوید و در صورت تمایل آدرس خود را وارد کنید بنابراین خیالتان از بابت حفاظت از حریم شخصی باید کاملاً راحت باشد.

 

Jitsi
این نرم افزار رایگان و منبع باز بیشترین امکانات برای کنترل تماس ها را دارد. علاوه بر اینکه می توان در این برنامه تماس ها را روی سرورهای عمومی برقرار کرد، امکان انتقال آنها به سرورهای شخصی نیز فراهم است. با این اوصاف، تنها چیزی که برای استفاده از Jitsi نیاز دارید، یک اتصال اینترنت مناسب می باشد. ضمناً، هیچ اطلاعات شخصی در این برنامه ذخیره نمی شود.

 

Zoom
Zoom به شدت با خلق و خوی کاربران همخوانی دارد. این نرم افزار برقراری تماس تصویری می تواند زمینه ارتباط میان 100 نفر را به صورت همزمان فراهم کند. با این حال، در ابتدا باید آدرس ایمیل وارد و برای هر تماس نیز یک پسورد جداگانه استفاده شود. به کارگیری این برنامه نیز بسیار آسان است زیرا فقط باید یک لینک دعوت بسازید و آن را به دیگران بفرستید و منتظر بمانید تا به تماس ملحق شوند. ورژن رایگان این برنامه امکان برقراری تماس ها به مدت 40 دقیقه را فراهم می کند که البته می توان بلافاصله تماس دیگری گرفت و یک 40 دقیقه دیگر ارتباط برقرار کرد.

 

واتس اپ و فیسبوک مسنجر
واتس اپ به تازگی محدودیت تماس همزمان را به 8 نفر افزایش داده است. البته از آن جایی که محصولات فیسبوک همواره از نظر حفاظت از حریم شخصی مشکلاتی داشته اند، بهتر است از این دو برنامه به صورت محدود استفاده شود. با این حال، از آن جایی که مخاطبان به راحتی در واتس اپ و فیسبوک مسنجر همگام سازی می شوند، به آسانی می توان با افراد مورد علاقه تماس برقرار کرد.

 

 
منبع: androidpit.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46832 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/15 تعداد مشاهده: 1501
سافت گذر